فراخوان مدرس مدعو جهت تدریس در دانشگاه شمال

فراخوان مدرس مدعو جهت تدریس در دانشگاه شمال منتشر شد.

پیشینه و موقعیت دانشگاه شمال
دانشگاه شمال (مؤسسه ی آموزش عالی پیشین) به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه های غیردولتی- غیرانتفاعی کشور، با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۷۴ و با دریافت مجوز از دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۳۷۵، اولین گروه دانشجویان خود را در رشته های مهندسی کامپیوتر (نرم افزار) و کارشناسی حسابداری از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور پذیرش کرد.
دانشگاه شمال تا سوم مردادماه ۱۳۸۸ عنوان مؤسسه ی آموزش عالی شمال را داشت. در این تاریخ، مؤسسه به خاطر سال ها تلاش و پشتکار صادقانه و مجدانه در راستای کمک به افزایش سطح آموزش عالی کشور و فراهم کردن زیرساخت های فیزیکی، آموزشی، پژوهشی، ورزشی و رفاهی لازم و نیز جذب اعضای هیأت علمی متخصص مورد نیاز، با تصویب شورای گسترش آموزش عالی و طی نامه ی شماره ی ۷۹۱۲/۲۲ مورخه ی ۱۳/۵/۱۳۸۸ وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری به سطح دانشگاه ارتقا یافت.
اکنون این دانشگاه در ۵۵ رشته/ گرایش/ مقطع تحصیلی، در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته بیش از ۶۰۰۰ دانشجو دارد. همچنین نزدیک به ۴۰۰ مدرس با دانشگاه همکاری دارند. از این تعداد، ۷۰ نفر، عضو هیأت علمی تمام وقت و پاره وقت دانشگاه به شمار می روند.
پردیس دانشگاه شمال بر بلندای تپه ای سرسبز واقع در پنج کیلومتری شهر آمل در کناره ی جاده ی زیبای هراز از سال ۱۳۸۰ مورد بهره برداری قرار گرفته و با ساختمان ها و امکاناتی مطابق با شرایط و نیازهای دانشگاه و منطقه، موقعیتی بسیار استثنایی را برای آموزش فرزندان این مرز و بوم فراهم ساخته است.

موقعیت جغرافیایی دانشگاه شمال
دانشگاه شمال در جنوب غربی شهر آمل در کیلومتر ۵ جاده هراز در طبیعتی زیبا روی تپه‌ای جنگلی مشرف بر رود هراز و دریای خزر بنا شده است؛ با فاصله‌ای مناسب از مرکز شهر و در فضایی آرام و دلنشین و در خورشان یک محیط دانشگاهی.

در گروه های مدیریت ،حسابداری ، حقوق و  روانشناسی  در واحدهای ذیل

  •   مدیریت مالی و بانکی   : دکترا – دانشجوی دکترا  – کارشناسی ارشد
  •   حسابداری صنعتی و اصول حسابداری و حسابرسی     : دانشجوی دکترا – کارشناسی ارشد
  •   روانشناسی گرایش های مختلف     :  دکترا – دانشجوی دکترا
  •   حقوق خصوصی      : دکترا حقوق خصوصی – دانشجوی دکترا حقوق خصوصی

در گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی، واحدهای ذیل

  • دو و میدانی          (برادران و خواهران )
  • آمادگی جسمانی   (برادران)
  • ژیمناستیک          (برادران و خواهران )
  • والیبال                (برادران)
  • هندبال               ( خواهران وبرادران )
  • بدمینتون             ( برادران )
  • ورزشهای جسمی ذهنی (برادران و خواهران)
  • ورزشهای رزمی    (برادران و خواهران)

جهت اطلاع بیشتر با آقای سیدرضا فاطمی / مهندس رضا روحی با شماره تلفن ۴۴۲۰۳۷۴۱ تماس حاصل فرمایید.

موقعیت جغرافیایی آمل
شهرستان آمل در مرکز استان مازندران از شمال به دریای خزر، از شرق به شهرستان بابل، از غرب به شهرستان نور و از جنوب به استان تهران محدود می‌شود. این شهرستان با بیش از ۳۵۰ هزار نفر جمعیت (شهر آمل، حدود ۱۶۰ هزار نفر) و ۳۱۸۵ کیلومتر مربع مساحت دارای دو شهر آمل و رینه و سه بخش مرکزی، لاریجان و دابودشت می‌باشد. شهر آمل واقع در جلگه مازندران و طرفین رود هراز با ارتفاع ۷۶ متر از سطح دریا در ۵۲ درجه و ۲۱ دقیقه طول شرقی و ۲۶ درجه و ۲۵ دقیقه عرض شمالی و در فاصله ۷۰ کیلومتری غرب ساری، مرکز استان، هجده کیلومتری جنوب دریای مازندران،و شش کیلومتری شمال دامنه کوه البرز و ۱۸۰ کیلومتری شمال شرقی تهران قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *