پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور ۹۸ دانشگاه شمال

فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه شمال در سال ۹۸ منتشر شد.

دانشگاه شمال بر اساس «شیوه ­نامه اجرایی کارشناسی ارشد بدون کنکور»، اقدام به پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۹ در رشته­ های مندرج در جدول زیر می­ نماید.

کلیه متقاضیان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد می­ بایست مدارکی که در ذیل ذکر می­ گردد را حداکثر تا تاریخ ۱۰-۵-۹۸ به دفتر تحصیلات تکمیلی ارسال نمایند.

  1. فرم تکمیل­ شده شماره ۱ پیوست این اطلاعیه
  2. فرم تکمیل­ شده شماره ۲ پیوست این اطلاعیه
  3. تصویر شناسنامه و کارت ملی
  4. پست الکترونیکی (ایمیل)
مهندسی کامپیوتر شبکه های کامپیوتری ۲ نفر
مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی و رباتیکز ۲ نفر
  مهندسی معماری ۲ نفر
مهندسی برق سیستم های قدرت ۲ نفر
مهندسی شیمی مهندسی پلیمر ۲ نفر
مهندسی شیمی  ترمو سینتیک و کاتالیست ۲ نفر
مهندسی شیمی فرایندهای جداسازی ۲ نفر
مهندسی شیمی صنایع غذایی ۲ نفر
مهندسی شیمی طراحی فرایند ۲ نفر
مهندسی شیمی نانوفناوری ۲ نفر
مهندسی صنایع سیستم های کلان ۲ نفر
مهندسی صنایع لجستیک و زنجیره تامین ۲ نفر
مهندسی صنایع مدیریت مهندسی ۲ نفر
مهندسی عمران راه و ترابری ۲ نفر
مهندسی عمران سازه ۲ نفر
مهندسی عمران حمل و نقل ۲ نفر
مهندسی عمران ژئوتکنیک ۲ نفر
مهندسی عمران زلزله ۲ نفر
مهندسی عمران مدیریت ساخت ۲ نفر
    حسابداری ۲ نفر
حقوق جزا و جرم شناسی ۲ نفر
حقوق خصوصی ۲ نفر
مدیریت صنعتی تولید و عملیات ۲ نفر
مدیریت کسب و کار بازاریابی ۲ نفر
فیزیولوژی ورزشی  فعالیت بدنی و تندرستی ۲ نفر
فیزیولوژی ورزشی  فیزیولوژی ورزشی کاربردی ۲ نفر
مدیریت ورزشی مدیریت راهبردی در سازمان های ورزشی ۲ نفر

نشانی دانشگاه:  مازندران، آمل، کیلومتر ۵  جاده هراز، دوراهی امام‌زاده عبدالله، دانشگاه شمال، کد پستی ۸۴۵۹۶-۴۶۱۶۱

پیشینه و موقعیت دانشگاه شمال
دانشگاه شمال (مؤسسه ی آموزش عالی پیشین) به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه های غیردولتی- غیرانتفاعی کشور، با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۷۴ و با دریافت مجوز از دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۳۷۵، اولین گروه دانشجویان خود را در رشته های مهندسی کامپیوتر (نرم افزار) و کارشناسی حسابداری از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور پذیرش کرد.
دانشگاه شمال تا سوم مردادماه ۱۳۸۸ عنوان مؤسسه ی آموزش عالی شمال را داشت. در این تاریخ، مؤسسه به خاطر سال ها تلاش و پشتکار صادقانه و مجدانه در راستای کمک به افزایش سطح آموزش عالی کشور و فراهم کردن زیرساخت های فیزیکی، آموزشی، پژوهشی، ورزشی و رفاهی لازم و نیز جذب اعضای هیأت علمی متخصص مورد نیاز، با تصویب شورای گسترش آموزش عالی و طی نامه ی شماره ی ۷۹۱۲/۲۲ مورخه ی ۱۳/۵/۱۳۸۸ وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری به سطح دانشگاه ارتقا یافت.
اکنون این دانشگاه در ۵۵ رشته/ گرایش/ مقطع تحصیلی، در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته بیش از ۶۰۰۰ دانشجو دارد. همچنین نزدیک به ۴۰۰ مدرس با دانشگاه همکاری دارند. از این تعداد، ۷۰ نفر، عضو هیأت علمی تمام وقت و پاره وقت دانشگاه به شمار می روند.
پردیس دانشگاه شمال بر بلندای تپه ای سرسبز واقع در پنج کیلومتری شهر آمل در کناره ی جاده ی زیبای هراز از سال ۱۳۸۰ مورد بهره برداری قرار گرفته و با ساختمان ها و امکاناتی مطابق با شرایط و نیازهای دانشگاه و منطقه، موقعیتی بسیار استثنایی را برای آموزش فرزندان این مرز و بوم فراهم ساخته است.

موقعیت جغرافیایی دانشگاه شمال
دانشگاه شمال در جنوب غربی شهر آمل در کیلومتر ۵ جاده هراز در طبیعتی زیبا روی تپه‌ای جنگلی مشرف بر رود هراز و دریای خزر بنا شده است؛ با فاصله‌ای مناسب از مرکز شهر و در فضایی آرام و دلنشین و در خورشان یک محیط دانشگاهی.

موقعیت جغرافیایی آمل
شهرستان آمل در مرکز استان مازندران از شمال به دریای خزر، از شرق به شهرستان بابل، از غرب به شهرستان نور و از جنوب به استان تهران محدود می‌شود. این شهرستان با بیش از ۳۵۰ هزار نفر جمعیت (شهر آمل، حدود ۱۶۰ هزار نفر) و ۳۱۸۵ کیلومتر مربع مساحت دارای دو شهر آمل و رینه و سه بخش مرکزی، لاریجان و دابودشت می‌باشد. شهر آمل واقع در جلگه مازندران و طرفین رود هراز با ارتفاع ۷۶ متر از سطح دریا در ۵۲ درجه و ۲۱ دقیقه طول شرقی و ۲۶ درجه و ۲۵ دقیقه عرض شمالی و در فاصله ۷۰ کیلومتری غرب ساری، مرکز استان، هجده کیلومتری جنوب دریای مازندران،و شش کیلومتری شمال دامنه کوه البرز و ۱۸۰ کیلومتری شمال شرقی تهران قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *