فراخوان پذیرش مدرس در دانشگاه علمی کاربردی ابلاغ شد

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از ابلاغ دستورالعمل فراخوان دعوت به همکاری متقاضیان تدریس سال ۱۳۹۸ در دانشگاه جامع علمی کاربردی به روسا و سرپرستان واحدهای استانی خبر داد.

به گزارش دانشگاه جامع علمی کاربردی، مختار جلالی جواران گفت: این دستورالعمل در خصوص نیازسنجی مدرسان سال ۹۸، با برنامه­ ریزی و ظرفیت ­های در نظر گرفته شده برای هر استان به مراکز آموزشی ارسال شده است و مراکز آموزشی باید حداکثر تا ۱۳ آبان ماه ۹۸ فرم های مربوطه را تکمیل کنند.

جلالی جواران افزود: پس از جمع بندی و اعتبارسنجی، اطلاعات مراکز آموزشی توسط واحد استانی در قالب فرم شماره ۲، حداکثر تا ۲۰ آبان ماه باید به این معاونت در ستاد مرکزی ارسال شود.

وی عنوان کرد: واحدهای استانی این دانشگاه باید در چارچوب­ مأموریت ­های هر مرکز، صرفاً جهت تأمین نیازهای واقعی و کمبودهای موجود از نظر مدرس با توجه به دوره­ های در حال اجرا و همچنین پیش بینی مراکز برای دوره­ های مورد تقاضا در پذیرش­ های آتی در قالب گروه درس­ های پیوست صورت پذیرد؛ به نحوی­ که تأمین مدرسان مورد نیاز برای نیم سال ­های آتی طبق زمان­ بندی مناسب انجام شود.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: لازم است برنامه­ ریزی و اقدامات از سوی واحدهای استانی، مطابق زمان بندی اعلام شده برای برگزاری هر چه بهتر این فراخوان به ­عمل آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *