پذیرش 220 دانشجوی دکتری در دانشگاه خوارزمی در سال 1400

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی درباره نحوه پذیرش و مصاحبه با دانشجویان دکتری توضیحاتی را ارائه کرد.

محمدحسین عبداللهی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی درباره شیوه مصاحبه و پذیرش دانشجویان دکتری اظهار کرد: نحوه مصاحبه برای پذیرش دانشجویان دکتری بستگی به شرایط کشور دارد و نمی توان در حال حاضر برای حضوری بودن یا مجازی بودن آن اظهار نظر کرد.

او افزود: باتوجه به شرایط فعلی به هیچ عنوان نمی توان نحوه مصاحبه دکتری را پیش بینی کرد، اما نتایج آزمون اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد اعلام می شود و با این حال حدود یک ماه تا بعد از آن زمان داریم و می توانیم مصاحبه را بدون تداخل با دانشگاه های دیگر انجام دهیم.

عبداللهی تصریح کرد: از آن جایی که در سال گذشته همانند امسال ویروس کرونا وجود داشت بنابراین بیشتر دانشکده ها تصمیم گرفته بودند تا آزمون مصاحبه و پذیرش دانشجویان دکتری را به صورت مجازی برگزار کنند و با این حال بخشی هم به شیوه ترکیبی یعنی مجازی و حضوری عملی شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی ادامه داد: امسال بیشتر دانشکده های ما در پذیرش دانشجویان دکتری گرایش دارند که طبق نظر وزارت علوم و ظرفیت دانشگاهی حدود 220 نفر را پذیرش خواهیم کرد.

کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال ۱۴۰۰ روز گذشته ۳۰ فروردین ماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

آن دسته از متقاضیانی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند، باید تا روز پنجشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در سایت سنجش اقدام کنند.

همچنین اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) در اواخر اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *