اعلام زمان ثبت نام نوبت دوم آزمون تعیین سطح زبان دوره دکتری آزاد

ثبت نام نوبت دوم برای آزمون تعیین سطح زبان دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی از شنبه 22 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، با توجه به درخواست های مکرر متقاضیانی که موفق به ثبت نام در آزمون تعیین سطح قبلی نشده اند، ثبت نام آزمون بعدی از روز شنبه 22 اردیبهشت ماه از طریق سایتenglish.iau.ac.ir آغاز خواهد شد.

بر اساس مصوبه شورای برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه مورخ 97/1/21 و به منظور بهبود سطح زبان انگلیسی دانشجویان دوره دکتری تخصصی، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به برگزاری کلاس‌های آمادگی زبان EPT کرده که شرط ورود به این کلاس‌ها شرکت در آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی و کسب حداقل نمره 200 از 1000 است.

متقاضیان با توجه به نمره کسب شده، به سه سطح توانمندی دسته بندی می‌شوند. داوطلبانی که نمره آزمون تعیین سطح آنها بین 200 تا 390 شده، در کلاسهای سطح یک ثبت نام کرده و داوطلبانی که نمره آزمون تعیین سطح آنها بین 400 تا 590 شده، در کلاسهای سطح دو و داوطلبانی که نمره آزمون تعیین سطح آنها بالاتر از 600 شده، در کلاسهای سطح سه ثبت نام کنند.

کلاس‌های مذکور در هر ترم به مدت یک ماه و نیم و 9 ساعت در هفته خواهد بود که جزئیات و روز‌های برگزاری کلاس‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

در صورتی که میانگین نمرات کسب شده در آزمون‌های پایان هر ترم آموزشی، حداقل 50 باشد، نمره مذکور به عنوان جایگزین نمره آزمون زبان EPT دانشجویان دوره دکتری تخصصی قابل پذیرش خواهد بود.

گفتنی است نتایج آزمون تعیین سطح در سایت www.azmoon.net اعلام شده است .

 

 

 

خبر های بیشتر در کانال تلگرام 

درخواست دانشجویان دکتری از نمایندگان مجلس

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *